25.6.22

Tiada lagi Adibah Noor...

Setelah sekian lama bersawang blog ini.. bercerita tentang gegar vaganza... Malaysia digegarkan dengan berita pemergian Adibah Noor baru-baru ini.  Untuk lebih tepat, pada minggu lepas, Sabtu 18hb Jun 2022, jam 7.40pm.  Ya, memang kesedihan masih menyelubungi keluarga, saudara-mara, sahabat handai, peminat, pengikut setia dan juga tidak ketinggalan.. kucing-kucing juga turut merasakan kesedihan yang amat sangat.  Mungkin masih tidak terlambat untuk saya ucapkan Takziah kepada ahli keluarga Allahyarhamah Adibah Noor... Semoga arwah ditempatkan dikalangan golongan orang-orang yang beriman..

Tidak dinafikan lagi, Adibah Noor seorang yang baik hati, suka membantu insan yang memerlukan pertolongan, suka bersedekah, dan dia juga seorang yang tidak suka mengadu domba.   

Saya amat gembira apabila mendapat perkhabaran di mana kucing-kucing peliharaan akan terus dijaga oleh pembantu peribadi Adibah Noor, yang di kenali sebagai Cik Todd.   Saya rasa, itu lah amanat yang dikendung oleh beliau dimana dia akan terus pelihara kucing-kucing yang berjumlah 24 ekor itu sehingga akhir hayatnya.. 

Akhirkata,, saya memadam gambar-gambar yang dipaparkan sewaktu rancangan gegar vaganza yang lepas.  Begitu juga, saya akan memadam video yang saya paparkan di Channel Youtube saya sebagai menghormati pemergian Allahyarhamah Adibah Noor..

-Al Fatihah -


No comments:

Tiada lagi Adibah Noor...

Setelah sekian lama bersawang blog ini.. bercerita tentang gegar vaganza... Malaysia digegarkan dengan berita pemergian Adibah Noor baru-bar...